Apple MacBook (Core2Duo/2.2GHz/120GB/SD)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook (Core2Duo/2.2GHz/120GB/SD) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Denise_ 15-01-2009

Nogmaals een reactie van mij. Bij nader inzien vind ik de toepassingen van Office zelfs fijner op de Mac werken. Ik heb de laptop inmiddels al een paar maanden in het bezit en ik wil echt nooit meer terug naar MS. Ik gebruik de laptop elke dag tijdens mijn afstuderen, voor muziek, voor films etc.

Voor iedereen die twijfelt, gewoon doen!

Lien92 01-12-2008

Ik heb de MacBook ruim een jaar in bezit, en ben er erg tevreden mee! In het begin is het even moeilijk om alles uit te zoeken. Maar als je het eenmaal in de vingers hebt is het heerlijk werken met een Apple. Het is allemaal erg snel en het is geen moeite om te communiceren met een Windows laptop. Ik raad het iedereen aan om een Apple te kopen.
'An Apple a day, keeps Windows away'!

bobb2 01-01-2008

Na zeer lange tijd met Windows gewerkt te hebben de switch naar Apple gemaakt. MB 2,2 uit laten breiden naar 2 gb.; wat een genot om met een dergelijke laptop te werken. Grafisch geweldig, razend snel, prachtig beeldscherm. Ook de gewenning van een ander OS ging zeer snel. Ik kom nog steeds nieuwe dingen tegen, maar ben tot op heen nog niet tegen echte onduidelijkheden aangelopen. Was een laptop met 14 gewend, maar mis absoluut niets met de kleinere (maar veel scherpere en briljantere) 13,3 scherm. Een aanrader

Lukaon 15-12-2007

Sinds een maand deze witte MacBook in huis. Deze Mac ziet er zeer strak uit en is mooi afgewerkt. Opvallend goed is het beeldscherm en toetsenbord. Bijzonder is ook het scrollpad, je kunt met twee vingers scrollen, heel chill. Vooraf had ik wat twijfels of het 13,3 beeldscherm niet te klein zou zijn. De desktop heeft echter ruimte genoeg door de vrij hoge resolutie en het breedbeeld formaat.

Nadelen heb ik nog niet echt gevonden behalve dat de laptop soms aardig warm kan worden bij hard rekenen, niet heel storend verder. Belachelijk zijn echter de prijzen die Apple rekent voor geheugenuitbreidingen. Altijd later gewoon zelf bijprikken dus, besparing voor 4 GB meer dan 700 euro..

Met 4 GB gaat het meegeleverde nieuwe OS X Leopard op deze MacBook als een speer. Eventueel kun je Windows ook installeren als dual boot maar dat komt er hier niet meer op. Geen Windows virussen of spyware zorgen meer, heerlijk.